Jump to content

Recommended Posts

Καλημερα σας.

Θα ηθελα την βοηθεια σας.

Εχω ενα Mini Notebook HP το οποιο εχει κλεισει εντελως.Καθως δουλευαν απανω του η οθονη εγινε μαυρη και οταν το αναβεις απλα αναβει το λαμπακι και εξακολουθει να μην κινηται τιποτα.Μου ειπαν να κατεβασω απο το ιντερνετ bios boot from usb για να μπορεσει να κανει την εκκινηση του απο εκει..μηπως μπορει καποιος να με βοηθησει;;;

 

ευχαριστω

 

Link to post
Share on other sites

Πρόσφατα αντιμετώπισε με το ίδιο μοντέλο ένας συνάδελφος παρόμοιο πρόβλημα και του το αντικατέστησαν.

 

Το είχε όμως μόνο 2 μέρες δε ξέρω αν ισχύει κάτι τέτοιο για τη περίπτωση σου.

 

Link to post
Share on other sites

Εφ' όσον είναι εντός εγγύησης, απλά πήγαινέ το πίσω. Ο χρόνος που θα χάσεις για να ασχοληθείς να το φτιάξεις (με αμφίβολα αποτελέσματα) πιθανότατα θα είναι πιο "ακριβός" από την τιμή του μηχανήματος να το πάρεις καινούργιο από την αρχή.

Link to post
Share on other sites

Καλησπερα.Ο υπολογιστης δεν αγοραστηκε προσφατα,εχει περιπου ενα χρονο.Υπαρχει περιπτωση να μπορεσω να το διορθωσω χωρις να θελει τεχνικο;πως μπορω να τον ανοιξω με φλασακι να με βαλει στα bios;

 

Link to post
Share on other sites

Κοίταξε μήπως είναι εντός εγγύησης, γιατί γενικά σε Notebook/Netbook δεν συμφέρει να βάζεις χέρι.

Και δυστυχώς για λόγους που δεν έχω τόσα χρόνια καταλάβει, η HP επιμένει να δίνει 1 χρόνο εγγύηση στα προϊόντα της ενώ σχεδόν όλοι οι άλλοι δύο χρόνια και πολλές φορές η εγγύησή της είναι παραπλανητική. ! :(

 

 

Link to post
Share on other sites

Έχω ακούσει (κάπως έτσι αρχίζουν οι φήμες) ότι είναι υποχρεωμένοι όλοι να δίνουν 2 χρόνια εγγύηση αλλά δε το λεχω διασταυρωμένο. Μήπως πριν πάς απο αυτούς να πάρει πρώτα ένα τηλέφωνο στην γραμματεία καταναλωτών να το σιγουρέψεις και μετά πάρτους τηλέφωνο.

Είμαι και εγώ κάθετα σύμφωνως ότι στα "μικρά" δεν βάζεις χέρι ότι "μικρό" και αν είναι αυτό και ότι "χέρι" και αν είναι αυτό !!!

 

για επισκευές HP προτιμώ να τρέχω σε αυτούς και ας είναι ΄ποιο μακριά απο άλλους http://hpservice.login.gr/

κάλή τύχη

Link to post
Share on other sites
Έχω ακούσει (κάπως έτσι αρχίζουν οι φήμες) ότι είναι υποχρεωμένοι όλοι να δίνουν 2 χρόνια εγγύηση αλλά δε το λεχω διασταυρωμένο. Μήπως πριν πάς απο αυτούς να πάρει πρώτα ένα τηλέφωνο στην γραμματεία καταναλωτών να το σιγουρέψεις και μετά πάρτους τηλέφωνο.

Είμαι και εγώ κάθετα σύμφωνως ότι στα "μικρά" δεν βάζεις χέρι ότι "μικρό" και αν είναι αυτό και ότι "χέρι" και αν είναι αυτό !!!

 

για επισκευές HP προτιμώ να τρέχω σε αυτούς και ας είναι ΄ποιο μακριά απο άλλους http://hpservice.login.gr/

κάλή τύχη

 

2 χρόνια τουλάχιστον είναι από τον Νόμο πλέον...

Link to post
Share on other sites

Σε "διαμάχη" που είχα με την HP πριν 1 χρόνο για πελάτη με Plotter η HP επέμενε και δυστυχώς ο πελάτης δεν το κυνήγησε, ότι ΔΕΝ είναι υποχρεωμένη να δίνει 2 χρόνια εγγύηση στα μηχανήματά της.

 

Άλλη περίπτωση, πριν από ένα μήνα, έδωσα σε ένα πελάτη έναν Designjet που "υποτίθεται" έχει εγγύηση onsite.

Ο εκτυπωτής ήρθε με πρόβλημα.

Αφού επικοινωνήσαμε με το service είπαν ότι δεν μπορεί να γίνει επισκευή Onsite εκτός κι αν πληρώσουμε τα έξοδα του τεχνικού !!!!!! γιατί είμαστε περισσότερα από 100 χλμ από την Αθήνα.

Στο site τους, στη μπροσούρα καθώς και στην ιστοσελίδα που ελέγχει την εγγύηση ΠΟΥΘΕΝΑ δεν αναφερόταν κάτι τέτοιο.

Μετά από πολλά τηλέφωνα και λίγο παραπάνω γκρίνια (μια και ο πελάτης έχει δικηγόρους) δέχτηκαν να στείλουν τεχνικό.

Επισκευάστηκε προσωρινά και παρουσίασε πάλι προβλήματα.

 

Ευτυχώς η Ace Hellas μετά από επικοινωνία δέχθηκε να κάνει αντικατάσταση του Plotter και έτσι λύθηκε το πρόβλημα.

 

Ακόμα και τώρα, η μαμά HP λέει πως όντως δεν ισχύουν τα onsite άνω των 100 χλμ από την Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ΕΚΤΟΣ αν ο πελάτης αγοράσει συμβόλαιο συντήρησης.

 

 

Παρ΄το αυγό και κούρευτο !

 

Παραπλάνηση να το πω, απατεωνιά να το πω ; Άστο γιατί θα γίνω πιο κακός από ότι είμαι...

 

Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...