Jump to content

Αυτοματισμός γραφείου


mirto2010
 Share

Recommended Posts

Καλή σας μέρα!

Πρώτη φορά στο forum σας γράφω και να με συγχωρείτε καθώς δεν γνωρίζω πού ακριβώς να δημοσιεύσω το συγκεκριμένο post μου.

 

Η εταιρεία που δουλεύω μετακομίζει σε νέο κτίριο και το αφεντικό μου ανέθεσε να ψάξω να βρω τρόπους ώστε να κάνω την οργάνωση της εταιρείας και τον αυτοματισμό του γραφείου πιο οργανωμένο, με λιγότερη χαρτούρα και ευκολότορη επικοινωνία με τους υπόλοιπους του προσωπικού.

 

ΠΧ θα ήθελα να βρω έναν τρόπο ώστε να γίνεται μια "εσωτερική επικοινωνία" των αφεντικών και των υπαλλήλων μέσω των pc τους σαν ένα, δηλαδή, internal office memo, το οποίο να εμφανίζεται μπροστά στην οθόνη τους. Δηλαδή, εάν εγώ μιλάω στο τηλ και έχω ένα επείγον τηλεφώνημα να μπορεί ο άλλος να με ειδοποιήσει μέσω οθόνης του pc ότι έχω ένα επείγον τηλεφώνημα.

Άλλο το οποίο θα ήθελαν να γίνει είναι, να μπορεί να μειωθεί κατά πολύ όλο αυτό το χαρτομάνι που δημιουργείται με την συνεχή εκτύπωση fax και email. Ίσως αυτά να μπορούσαν να αποστέλονται (τα fax) απευθείας απο το pc και μαζί με τα email να μην εκτυπώνοναι αλλά να διατηρούνται σε έναν server ειδικά για αυτά.

Kαι οτιδήποτε άλλο μπορέσει να βοηθήσει στην καλύτερη οργάνωση του γραφείου.

 

Ευχαριστώ.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και καλως ήρθες

Θα θέλαμε μια καλύτερη ανάλυση για το περιβάλλον που ήδη υπάρχει στην εταιρεία σου. Πόσους χρήστες έχετε και αν υπάρχει κάποια υποδομή που μπορείς να χρησιμοποιήσεις.

Θα προσπαθήσω όμως να δώσω κάποιες ιδέες / απόψεις.

Αυτό που ζητάς είναι αυτό που λέμε users collaboration. Απο προιόντα microsoft το επιτυγχάνεις με τα προιόντα exchange server και office communications server. Με τον exchange server καραφέρνεις μια κεντρικοποιημέμη διαχείριση των e-mail σου. Επίσης έχεις την δυνατότητα με τα windows fax services να τα κάνεις Intergrade και να ενοποιήσεις και το fax σύστημα σου ηλεκτρονικά. Με αυτο τον τρόπο γλιτώνεις το θέμα χαρτούρα που αναφέρεις και έχεις και τον καλύετρο (κατα την γνώμη μου) mail server στην εταιρεία σου. Τα επιπλέον πλεονεκτήματα του exchange , δεν χωράνε εδώ, οπότε αν ψάξεις λίγο στο forum θα βρεις αρκετά. Mια ματιά και εδώ καλό θα κάνει http://www.microsoft.com/exchange/2010/en/us/default.aspx

Με τον ocs, έχεις την δυνατότητα οι χρήστες μεταξύ τους να ανταλάσουν μυνήματα όπως στο messenger και να βλέπουν αν ο χρήστης 1, είναι στο γραφείο, είναι σε συνάντηση, μιλάει στο τηλ κτλ. εδω πληροφορίες http://www.microsoft.com/communicationsserver/en/us/default.aspx

Ολα αυτά έχουν όμως ένα κόστος κτήσεις, εγκατάστασης και διαχείρισης .

Υπάρχει και η λύση να τα έχεις στο internet , με την σουίτα Bpos της Microsoft http://www.microsoft.com/online/business-productivity.mspx 

Στην ουσία δεν πληρώνεις, υποδομή , servers, licenses κτλ , αλλά per user per month .

Οι παράγοντες για να αποφασίσεις είναι αρκετοί.

Ρίξε μια ματιά στα links, πάρε μια πρώτη εικόνα και να το ξαναδούμε.

 

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...