Jump to content
MCP

AN ΥΛΟΠΟΙΗΣΩ VOIP ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΕ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΟΥ ΟΤΕ?

Recommended Posts

Γεια σας

Ειμαι αρχαριος στα voip και θα ηθελα να μαθω κατι.Αν υλοποιησω ενα voip τηλεφωνικο κεντρο και δεν παρω voip αριθμο απο καποιον provider π.χ. viva πως θα γινει να με καλουν στον οτε αριθμο μου και να χτυπα στο τηλεφωνικο κεντρο?Με προωθηση?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όχι. Αν το τηλεφωνικό σου κέντρο είναι software σε υπολογιστή, θα χρειαστεί να έχεις είτε κάρτες που κάνουν την μετατροπή, είτε κάποιες συσκευές γνωστές ως VoIP Gateways. Σε αυτές συνδέεται το καλώδιο της γραμμής του ΟΤΕ και τις συνδέεις στο δίκτυο. Ένα τέτοιο είναι το Linksys SPA 3102. Αν το τηλεφωνικό σου κέντρο είναι το κλασσικό κουτί, θα συνδέεται απευθείας στον ΟΤΕ (σε αυτή τη περίπτωση τι το θες το VoIP?).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ωραια λοιπον..

για να καταλαβω δηλαδη.Αν εγω θελω να κανω ενα ιδιωτικο τηλεφωνικο κεντρο για να μιλαμε εντος εταιριας ας πουμε(π.χ. πατωντας 101 να βγαινει στο διπλα γραφειο) και γενικα θελω να εχω ολα τα οφελη του τηλεφωνικου κεντρου π.χ. ηλεκτρονικη γραμματεια αλλα δε με ενδιαφερει το voip και απλα θελω μονο τα προαναφερθεντα,δε θα χρειαστει να κανω καποια voip συνδεση?Απλα θα συνδεσω το καλωδιο του οτε και οταν καποιος παρει τον οτε αριθμο μου θα χτυπαει κανονικα στο τηλεφωνικο μου κεντρο?Αυτο θα θελει και αναλογες ρυθμισεις ή ειναι αυτοματο?Οταν λες οτι αν εχω το κλασικο κουτι συνδεομαι απευθειας τι εννοεις?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aν θες να κανεις ενα ιδιωτικο τηλ. κεντρο δε χρειαζεσαι απολυτως τιποτα

Ουτε καν υπολογιστη!!!

 

Στηνεις μια εικονικη μηχανη (Vmware, Virtual box etc) σε μια μηχανη windoze που εικαζω οτι υπαρχει.

Προσωπικα συστηνω Vmware Server 2 γιατι ειναι Free και τρεχει σαν Service στα windoze

Aκολουθεις τον οδηγο μου που στην ουσια ειναι copy-paste εδω

 

Τωρα αν θες μπορεις να βαλεις τον αριθμο του ΟΤΕ ευκολα μ' ενα SPA-3102 οπως περιγραφω

Αν δε θες να εχεις SPA-3102 και καλωδια μπορεις να μετατρεψεις τον αριθμο του OTE σε Viva number με παγιο 1euro/μηνα

Ετσι εχεις ενα Pure Voip κεντρο με ανωτερες -οχι παραπλησιες-  δυνατοτητες απο Voip κεντρο χιλιαδων ευρω..

 

Kωνσταντινος Κωστακιωτης

Αποφοιτος 27ου Δημοτικου Σχολειου Περιστεριου

Σχεδον Καλως 5 (Πέντε)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σ'ευχαριστούμε Κωνσταντίνε. Θα δοκιμάσω να υλοποιήσω αυτά που περιγράφεις. Απλά δεν ξέρω τι τεχνικές γνώσεις χρειάζονται για το κομμάτι της υποστήριξης σε περίπτωση προβλημάτων.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μέχρι να αποκτήσεις τις απαραίτητες γνώσεις, ένα backup και ένα snapshot ενός παραγωγικού Virtual Machine είναι ΟΚ. 

Πρόσεχε λίγο με το Asterisk, γιατί σε γνωστό μου το το "έστησε" το φιλαράκι του ο Σουγιάς, και στις 15 Αυγούστου έφαγε μια χρέωση τηλεφωνημάτων 4.500 € (του το είχε αφήσει ανοιχτό στο internet).

Κώστας

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οτιδηποτε αφηνεις ανοιχτο ειναι εκτεθημενο

Ειναι ΚΑΝΟΝΑΣ για ολες τις συσκευες οχι μονο για τηλ. κεντρα -οποιαδηποτε εταιρειας οχι μονο Asterisk- αλλα ακομα και για ψυγεια

Μονο αν υπαρχει σοβαρος λογος (συνδεση υποκαταστηματων κλπ) και παλι αυστηρως με VPN (openvpn, ipsec l2tp) αλλα επιπλεον πολυ δυνατα passwords, εξυπνα dialplans,

fail2ban, και παρα μα παρα πολυ καλο firewall..

 

Ενα επιπλεον πλεονεκτημα που εχει ο Asterisk σε σχεση με αλλα κεντρα ειναι οτι ολα τα παραπανω τα εχει ενσωματωμενα και μπορει καποιος ευκολα να τα ενεργοποιησει και ακομα καλυτερα να τα συνδυασει και με τον υπολοιπο εξοπλισμο που διαθετει.

 

 

 

Kωνσταντινος Κωστακιωτης

Αποφοιτος 27ου Δημοτικου Σχολειου Περιστεριου

Σχεδον Καλως 5 (Πέντε)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ανοικτό στο ίντερνετ τι ακριβώς σημαίνει; Τι θα πρέπει να κάνω γι'αυτό αν υλοποιήσω τη λύση του Κωνσταντίνου;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν στησεις ενα τηλ. κεντρο Panasonic, Avaya, Siemens etc και κανεις port-forward τα ports για να πουλησεις μουρη στον ιδιοκτητη εισαι τελειωμενος

Υπαρχουν ετοιμα scpipts (kiddie scripts) που αφου ψαξουν ενα ip-range  κανουν detect τις ανοιχτες πορτες και μετα ...

 

Επαναλαμβανω οτι ο Asterisk σε σχεση με τα παραπανω αλλα και ολα τα Voip κεντρα, εχει ενα βασικο πλεονεκτημα διοτι ενσωματωνει παρα πολυ δυνατο firewall

(Shorewall), σε υποχρεωνει να βαζεις δυνατα passwords (Weak Password module), αντιλαμβανεται ποιος προσπαθει να εισβαλει και τον κανει ban (Fail2Ban) εχει δικο του Vpn

(OpenVpn, Ipsec L2tP) και πολλα αλλα τα οποια διαχειριζετε καποιος πανευκολα μεσω web

 

Kωνσταντινος Κωστακιωτης

Αποφοιτος 27ου Δημοτικου Σχολειου Περιστεριου

Σχεδον Καλως 5 (Πέντε)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα μου επιτέψετε να διαφωνήσω με τους παραπάνω,

virtual τηλεφωνικό κέντρο είναι μόνο για παιχνίδι του Μπάμπη του σουγιά.

Τηλεφωνικό κέντρο στο ιντερνετ=δωρεάν κλήσεις σε όλους.

Συνδεση με υποκαταστήματα μόνο μέσω vpn.

Εφαρμογές σε κινητά=τεχνικός που ξέρει το έργο καλά.(πχ videoconferense)

 

Όπως όλα τα ελεύθερα λογισμικά μπορείς να παίξεις όσο θέλεις αλλά για επαγγελματική χρήση το κάθε λάθος=χρήματα και πολλά σε αυτήν την περίπτωση.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το μελλον ειναι Virtual[:)]

Απο Οικονομια το καταλαβανουν ολοι

Απο Τεχνικη πλευρα δε το συζηταμε (σχεδον μηδενικη συντηρηση πχ δοκιμαστε το αφοβα σε φορολογικο μηχανισμο)

Απο Ασφαλεια δεν μπορει να φανταστει τι μπορει να κανει καποιος με virtual (sanboxes, fw, live-backup etc)

 

Oσο για το ελευθερο λογισμικο ειναι μεγαλη κουβεντα

Κοιταξτε το χαλι των ελληνικων ERP & CRM  και καντε μια συκγριση πχ με Vtiger CRM ακομα και η υποστηριξη -η καραμελα που μασανε εδω οι εταιρειες- ειναι ανωτερη και μαλιστα Free

Eδω στη ελλαδα οποιος στησει μια εφαρμογη με sql το πουλαει ΕRP!!

 

Οσον αφορα τηλεφωνικα κεντρα

Ενδεικτικα ανφερω οτι τελευταιο μοντελο πολυ επωνυμης εταιρειας πανακριβο κεντρο τρεχει Linux (αρχαια εκδοση )με πετσοκομενη εκδοση Asterisk (ξεπερασμενη)

Για να βαλουμε εσωτερικα η εταιρεια ζηταει 200 euro για καθε αδεια Sip ξεχωριστα το κοστος καθε συσκευης η οποια παρεπιμπνοντως δουλευει μονο με αυτο το κεντρο

 

Τωρα στην Αμερικη το 25% μεγαλων και πολυ μεγαλων επιχειρησεων τρεχει Asterisk και το ποσοστο αυτο μεγαλωνει μερα με τη μερα

Ο λογος ειναι προφανης: "γιατι να πληρωνω ενα σωρο λεφτα για αδειες -και οχι μονο- οταν μπορω να κανω πολυ περισοτερα με πολυ λιγοτερα??"

 

Ο κοσμος και ειδικα οι εταιρειες δεν εχουν λεφτα.

Καποτε -οχι πολυ μακρινα- δεν τους ενοιαζε αν θα πληρωσουν για αδειες, συστηματα που δε χρειαζονται κλπ

Τωρα ομως τους "τσουζει" λογικο ειναι να αναζητουν λυσεις ναι μεν οικονομικες αλλα και καλυτερες απο αυτες που ειχαν

 

Βεβαια πολλες εταιρειες εχουν καταλαβει που στρεφεται η αγορα πχ η cisco

-και μπραβο της- υποστηριζει το ανοιχτο πρωτοκολο Sip και πουλαει

προιοντα και μαλιστα σε πολυ ανταγωνιστικες τιμες

Η ιδια η Microsoft προσφερει το Office 2010 ΔΩΡΕΑΝ!!

 

Ας ξεχασουμε αυτα που ξεραμε

Καλο θα ειναι  να προσαρμοστουμε με την κατασταση

Διαφορετικα θα μεινουμε παθητικοι δεκτες των καταστασεων που εξελισονται διπλα μας χωρις δικαιωμα συμμετοχης

και θα περιοριστουμε στην κριτικη με ξυλινη γλωσσα..

 

Kωνσταντινος Κωστακιωτης

Αποφοιτος 27ου Δημοτικου Σχολειου Περιστεριου

Σχεδον Καλως 5 (Πέντε)

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το μελλον ειναι Virtual[:)]

Απο Οικονομια το καταλαβανουν ολοι

Απο Τεχνικη πλευρα δε το συζηταμε (σχεδον μηδενικη συντηρηση πχ δοκιμαστε το αφοβα σε φορολογικο μηχανισμο)

Απο Ασφαλεια δεν μπορει να φανταστει τι μπορει να κανει καποιος με virtual (sanboxes, fw, live-backup etc)

 

Oσο για το ελευθερο λογισμικο ειναι μεγαλη κουβεντα

Κοιταξτε το χαλι των ελληνικων ERP & CRM  και καντε μια συκγριση πχ με Vtiger CRM ακομα και η υποστηριξη -η καραμελα που μασανε εδω οι εταιρειες- ειναι ανωτερη και μαλιστα Free

Eδω στη ελλαδα οποιος στησει μια εφαρμογη με sql το πουλαει ΕRP!!

 

Οσον αφορα τηλεφωνικα κεντρα

Ενδεικτικα ανφερω οτι τελευταιο μοντελο πολυ επωνυμης εταιρειας πανακριβο κεντρο τρεχει Linux (αρχαια εκδοση )με πετσοκομενη εκδοση Asterisk (ξεπερασμενη)

Για να βαλουμε εσωτερικα η εταιρεια ζηταει 200 euro για καθε αδεια Sip ξεχωριστα το κοστος καθε συσκευης η οποια παρεπιμπνοντως δουλευει μονο με αυτο το κεντρο

 

Τωρα στην Αμερικη το 25% μεγαλων και πολυ μεγαλων επιχειρησεων τρεχει Asterisk και το ποσοστο αυτο μεγαλωνει μερα με τη μερα

Ο λογος ειναι προφανης: "γιατι να πληρωνω ενα σωρο λεφτα για αδειες -και οχι μονο- οταν μπορω να κανω πολυ περισοτερα με πολυ λιγοτερα??"

 

Ο κοσμος και ειδικα οι εταιρειες δεν εχουν λεφτα.

Καποτε -οχι πολυ μακρινα- δεν τους ενοιαζε αν θα πληρωσουν για αδειες, συστηματα που δε χρειαζονται κλπ

Τωρα ομως τους "τσουζει" λογικο ειναι να αναζητουν λυσεις ναι μεν οικονομικες αλλα και καλυτερες απο αυτες που ειχαν

 

Βεβαια πολλες εταιρειες εχουν καταλαβει που στρεφεται η αγορα πχ η cisco

-και μπραβο της- υποστηριζει το ανοιχτο πρωτοκολο Sip και πουλαει

προιοντα και μαλιστα σε πολυ ανταγωνιστικες τιμες

Η ιδια η Microsoft προσφερει το Office 2010 ΔΩΡΕΑΝ!!

 

Ας ξεχασουμε αυτα που ξεραμε

Καλο θα ειναι  να προσαρμοστουμε με την κατασταση

Διαφορετικα θα μεινουμε παθητικοι δεκτες των καταστασεων που εξελισονται διπλα μας χωρις δικαιωμα συμμετοχης

και θα περιοριστουμε στην κριτικη με ξυλινη γλωσσα..

 

Kωνσταντινος Κωστακιωτης

Αποφοιτος 27ου Δημοτικου Σχολειου Περιστεριου

Σχεδον Καλως 5 (Πέντε)

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε γενικές γραμμές δεν έχεις άδικο απο την πλευρά που το βλέπεις. Τα πράματα δεν είναι όμως έτσι και κάπου έχεις μπερδευτεί.

Το μέλλον αν είναι virtual ή όχι δεν καθορίζεται απο μια συγκεκριμένη ανάγκη αλλά απο τη δυνατότητα υλοποίησης,του χρόνου υλοποίησης(χρόνος=κόστος) του κόστους συνολικά και απο τα οφέλη. Για μένα το μέλλον είναι στο cloud και dummy terminals. Ούτε κόστοι για ενέργεια, ούτε άγχος αν θα σκάσει ένας δίσκος στο raid και πότε θα μου έρθει ο καινούργιος. Μπορώ να μην ξαναστήσω domain και Exchange σε πελάτη αλλά να είναι όλα cloud με intune,office365 .... ? Αλλά πάλι αυτό δεν είναι το θέμα μας. Αυτό εκφράζει καθαρά την προσωπική μου άποψη που έχω αποκομίσει στα τόσα χρόνια ενασχόλησης με το αντικείμενο. Απλά να σου αναφέρω ότι υπάρχουν νοοτροπίες πελατών που δεν μπορουν να δεχτούν ότι τα δεδομένα δεν είναι ασφαλή στο cloud γιατί μπορεί να τα "κλέψει" ο υπάλληλος της Microsoft. Ρωτάω εγώ τώρα. Είχε μια σκασίλα ο κινέζος που δουλεύει στο datacenter της Ιρλανδίας τι έχεις γράψει εσύ στo excel που υπάρχει στο virtual space σου. Ας μάθει πρώτα ελληνικά και το ξανασυζητάμε.

Αν μπούμε στη λογική να συγκρίνουμε τα κόστοι μόνο των αδειών χρήσης 2 προιόντων τότε μάλλον κάτι κάνουμε λάθος. Είχαμε και παλιότερα μια "διαμάχη" μεταξύ vmware-Hyper-v που τελικά καταλήξαμε ότι ο Hyper-v δεν είναι καλύτερος απο πλευράς προιόντως αλλά καλύτερος λόγο ότι είναι φθηνότερος. Δυστυχώς και εσύ έχει πέσει στο ίδιο λάθος. Μπορώ να σου πω μια σειρά με προιόντα που τα κάνουν όλα και είναι τσάμπα αλλά απο άποψη χρόνου εγκατάστασης, υποστήριξης, παραμετροποίησης τελικά μπαίνεις μέσα. Ένα linux για mail server σε αντίθεση με τον Exchange για παράδειγμα έχουν μια διαφορά τιμής αστρονομική. Αλλά τελικά αποδεικνύεται για άλλη μια φορά ότι πολλές φορές το κόστος δεν είναι το βασικό κριτήριο επιλογής μεταξύ δυο ανταγωνιστικών προιόντων. Ας ξεφύγουμε λίγο απο την πληροφορική και ας το δούμε και αλλού. Πας στο Super Market και έχεις να διαλέξεις μεταξύ ενός βούτυρου απλού με τιμή χ και ενός βιολογικού βουτύρου με τιμή 2χ. Το besel είναι κάπου ενδιάμεσα σε τιμή.  Ποιο είναι καλύτερο? Αυτό σίγουρα δεν κρίνεται απο την τιμή αλλα απο το τι αναζητάς. Θες και άλλο παράδειγμα της καθημερινότητας? Προτιμάς να βγεις βόλτα στην παραλιακή με μια ferrari ή κάτι άλλο? Άρα τελικά το θέμα τιμής είναι υποκειμενικό και εμπίπτει στην προσωπική απαίτηση και γνώση πολλές φορές του καθενός.

/* Oσο για το ελευθερο λογισμικο ειναι μεγαλη κουβεντα
Κοιταξτε το χαλι των ελληνικων ERP & CRM και καντε μια συκγριση πχ με Vtiger CRM ακομα και η υποστηριξη -η καραμελα που μασανε εδω οι εταιρειες- ειναι ανωτερη και μαλιστα Free
Eδω στη ελλαδα οποιος στησει μια εφαρμογη με sql το πουλαει ΕRP!!
*/

Θα συμφωνήσω αλλά μόνο για τα μαγαζιά της γειτονιάς. Μάλλον δεν έχεις δει τα προιόντα Singular galaxy, Softone, entersoft. Έχουμε χρήση τελευταίων τεχνολογιών όπως Windows Sql 2008 r2, BI, Intune και άλλα. Άρα να συγκρίνω ένα Vtiger το οποίο για να μεταφέρω πελάτες ή παραστικά θέλω ένα μήνα, ενώ στην αντίθετη περίπτωση θα το πληρώσω αλλα θα το έχω έτοιμο, είναι out of question. Στο κάτω κάτω ο πελάτης δε με πληρώνει για να πειραματίζομαι επάνω του αλλά για να του προσφέρω λύσεις που δουλέουν για αυτόν. Το αν το πληρώσει περισσότερο ή λιγότερο αυτό θα φανεί στο τέλος. Μπορείς να του δώσεις ένα τσάμπα εμπορικό πρόγραμμα που τα κάνει όλα και μετά να σε δω πως θα ενημερώσεις το λογιστικό σχέδιο.

/*Οσον αφορα τηλεφωνικα κεντρα
Ενδεικτικα ανφερω οτι τελευταιο μοντελο πολυ επωνυμης εταιρειας πανακριβο κεντρο τρεχει Linux (αρχαια εκδοση )με πετσοκομενη εκδοση Asterisk (ξεπερασμενη)
Για να βαλουμε εσωτερικα η εταιρεια ζηταει 200 euro για καθε αδεια Sip ξεχωριστα το κοστος καθε συσκευης η οποια παρεπιμπνοντως δουλευει μονο με αυτο το κεντρο
.... */

Ας δούμε τώρα και τα τηλεφωνικά κέντρα. Υπάρχουν πολλά, σε διάφορες τιμές και για όλα τα γούστα. Θες συσκευές με swarovski, με χρυσό, με τρελό design? Υπάρχουν για όλα τα γούστα και για όλα τα βαλάντια. Αλλά ας μην αναλωθούμε σε τέτοια θέματα. Ότι τα Alcatel - Avaya τρέχουν linux αυτό δε μου λέει τίποτα. Το ότι σου λένε ότι η IP συσκευή κοστίζει 200 ευρώ με το license, πάλι δε μου λέει τίποτα. Πελάτης στην Κύπρο αγόρασε Cisco συσκευές με 1500 ευρώ τη μία. Ας πάμε τώρα και στην παραμετροποίηση, εγκατάσταση ενός asterisk όχι στο σπίτι μας ή στο γραφείο μας αλλά σε μια μεγάλη επιχείρηση. Όπως δε θα έστεινες exchange για τα προσωπικά σου email έτσι δε στήνεις και τηλεφωνικό κέντρο. Έχουμε ένα 5όροφο ξενοδοχείο και αποφασίζουμε να παίξουμε με asterisk και όχι με τη παραδοσιακή αναλογική τηλεφωνία. Μόνο το κόστος καλωδίωσης για τα utp καλώδια σε σχέση με τα 25ζευγα για τα αναλογικά τηλέφωνα, αλλά και το κόστος των συσκευών + κόστος αντικατάστασης, το παιχνίδι απο άποψη κόστους το έχεις χάσει εξ αρχής. Αλλά ας πούμε ότι το ξεπερνάμε. Το ξενοδοχείο έχει μια ιδιομορφία. Θέλει σύνδεση με το εμπορικό για της χρεώσεις, όταν φεύγει η καθαρίστρια χτυπάει ένα κωδικό και εμφανίζεται στο σύστημα ότι το δωμάτιο καθαρίστηκε κα. Όλα αυτά θα κάτσεις να τα γράψεις? Δε νομίζω. Ή μήπως πιστεύεις ότι το κόστος του να φτιάξεις αυτα τα modules κοστίζει λιγότερο απο την αγορά τους? Θα πας δηλαδή στο πελάτη που είναι αλυσίδα με ξενοδοχεία και θα του πεις, "φιλαράκι τόσα χρόνια σε κοροιδεύαν!!" Ξήλωσε το fidelio με το alcatel και σου έχω μια λύση που είναι τσάμπα. Δε πιστεύω να περιμένεις να σε πάρουν στα σοβαρά έτσι?

H avaya - alcatel έχουν wizards για τα πάντα. Συνδέεις την IP συσκευή, κάνει register και φτιάχνει τα πάντα. Σηκώνεις τη συσκευή και καλείς. Μπορείς πχ μέσω vpn να βάλεις ένα ip endpoint και στο απομακρυσμένο σημείο να έχεις αναλογικά,ψηφιακά, ip τηλέφωνα. Δε χρειάζεται να στήνεις pcια γύρω γύρω. Αυτά πληρώνεις. Θέλεις να καλεί ο πελάτης να πληκτρολογεί ένα κωδικό ή το αφμ του και το κέντρο να του λέει το υπόλοιπο του ή να κάνει τηλεφωνικές παραγγελίες. Και στο asterisk γίνονται. Ναι αλλά το να συνδεθείς σε μια SQL/Oracle DB και να τρέξεις το σενάριο γίνεται σε 5 λεπτά με τους wizards της Avaya. Αυτό πληρώνεις. Θέλεις να παίρνεις αναφορά για τα τηλέφωνα σου για όλα σου τα sites που είναι πχ 100 γύρω γύρω ανα τον κόσμο. Και στο asterisk γίνονται αλλά η alcatel-avaya-siemens-ericsson της αναφορές αυτές τις έχει έτοιμες. Αν τις φτιάξεις πόσο θα σου κοστίσουν σε χρόνο? Αυτό πληρώνεις. 

Για μια τυπική ελληνική επιχείρηση αυτά τα κέντρα είναι πανάκριβα, άχρηστα και κοροιδία. Αλλά σε μεγάλες επιχειρήσεις το κοστος σου δεν είναι το ίδιο. Ή θα το πληρώσεις σε license και θα έχεις μια λύση που δουλεύει και θα μπορείς να την εγγυηθείς ή θα το πληρώσεις σε χρόνο και εφόσον καταφέρεις να το κάνεις να δουλέψει και εννοείται ότι δεν υπάρχει κανείς να σου το εγγυηθεί. Στη μια περίπτωση γίνονται τα πάντα και κοστίζουν αλλα για να υλοποιηθούν θέλεις 5-10 λεπτά ενώ στη δεύτερη γίνονται τα πάντα αλλα στην ουσία δεν κάνει τίποτα αν δε το φτιάξεις εσύ.

/*

Ας ξεχασουμε αυτα που ξεραμε
Καλο θα ειναι να προσαρμοστουμε με την κατασταση
Διαφορετικα θα μεινουμε παθητικοι δεκτες των καταστασεων που εξελισονται διπλα μας χωρις δικαιωμα συμμετοχης
και θα περιοριστουμε στην κριτικη με ξυλινη γλωσσα..
/*

Μου θύμισες τον εαυτό μου όταν πήγα να δώσω για πρώτη φορά εξετάσεις της Microsoft. Ήταν για τα Windows XP.

Η ερώτηση ήταν κάπως έτσι.

Είσαι ο administrator ενός δικτύου με 5 Server 2003 και κανα 300 μηχανήματα που πρέπει να στηθούν windows xp.

Το πρώτο πράμα που σκέφτηκα δεν ήταν η δισκέτα και το image, αλλά τα 300 μηχανήματα. Μέχρι τότε ούτε 5 server είχα δει μαζί ούτε 50 μηχανήματα μαζεμένα. Όταν τα είδα, όπως όταν και πήγα να στήσω 800 συσκευές σε 12 διαφορετικά σημεία στην Ελλάδα, άλλαξα γνώμη. Όχι για τα προιόντα, αλλά για τον τρόπο που πρέπει να αντιμετωπίσεις τις καταστάσεις και τις επιλογές που πρέπει να γίνουν.

Αν θέλεις μπορείς να δοκιμάσεις να στήσεις ένα πιλοτικό site με 400+ subscribers, asterisk σε cluster, dial plans και γενικά ότι χρειάζεται για να δουλέψει όλο αυτό το σενάριο απο άποψη hardaware και χρόνο παραμετροποίησης.

ΥΓ1.

Α και να μην ξεχάσω, θα πρέπει να μου εγγυηθείς ότι η ποιότητα των υπηρεσιών θα είναι ίδια, είτε οι subscribers είναι 100 είτε 500 είτε 2500. Απλά μην καθυστερήσεις και πολύ γιατι έχω μια εγκατάσταση σε ένα νοσοκομείο με 750 εσωτερικά. Όχι για μένα, αλλά για το φουκαριάρη το Λοβέρδο, να γλιτώσει κάνα ευρώπουλο.

ΥΓ2.

Όταν έχεις ένα asterisk σε  ubuntu και θες να κάνεις αναβάθμιση της έκδοση του ubuntu ποιός εγγυάτε ότι μετά το πέρας της διαδικασίας θα συνεχίσουν να δουλεύουν όλα σωστά? To ubuntu? To asterisk? Εσύ? Πως να το συγκρίνω αυτό με την ασφάλεια που μου παρέχει η Microsoft για το Lync server, η avaya ,η alcatel, η siemens και τόσοι άλλοι? Ποιος μου εγγυάτε ότι όταν θα πάρουν τηλέφωνο απο ένα χειρουργίο και θα ζητάν αίμα, το asterisk θα είναι σε θέση να εξυπηρετήση την κλήση? Αναρωτήσου όλα τα παραπάνω και θα δεις ότι τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται, όπως επίσης ότι για ένα λόγο υπάρχει και ο αντίλογος.

Αν απαντήσουν άλλοι 10 μετά απο μένα θα ακούσεις τουλάχιστο 6 διαφορετικες αντιλήψεις. Δεν έχεις απόλυτο δίκιο, όπως δεν έχω και εγώ. Η αλήθεια βρίσκεται κάπου εκεί στη μέση και δυστυχώς αλλάζει καθώς διαφοροποιούνται οι παράμετροι των αναγκών ανα κατάσταση.

Θέος Απόστολος

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα ιδια θα ελεγα κ εγω για σενα

Στην ουσια λεμε τα ιδια πραματα

Εννοειται οτι το clouds, dummy terminals σε συνδυασμο ομως με Vitrualitation

Hδη εργαζομαι σε ενα project οπου dummy terminal συνδεονται πανω σε Vmware Server

Σε πρωτη φαση το υλοποιησα σχετικα ευκολα με mac address

Σε δευτερη φαση βγαινει ενα menu και ο dummy επιλεγει τη μηχανη που θελει (εδω μου πηρε χρονο να μαθω bash script)

Σε τριτη φαση θελω να γινεται αυτο μεσω VPN απομακρυσμενα

Καποτε η Sun ειχε προσπαθησει γι' αυτο αλλα τοτε φαινεται ηταν πολυ νωρις

 

Μπορεις να τα συνδυασεις κιολας

 Για φαντασου πχ εναν  Virtual Postfix Mail Proxy (με τα φιλτρα του, ζωνες του κλπ) μπροστα απο Exchange ποσο πιο ευκολη θα εκανε τη ζωη σου..

 

Συμφωνουμε σχεδον σε ολα εκτος ισως απο τις ελληνικες εταιρειες που αναφερεις

Και ξερω ενα "μαγαζακι στη γειτονεια" που εχει γραψει μια εφαμογη την οποια προσωπικα την θεωρω ανωτερη απ' αυτα που μας πλασαρουν αυτοι που αναφερεις

Το πιο πιθανο ειναι βεβαια οτι αυτα τα παιδια αυριο μπορει να δουλευουν σε καποια εταιρεια απο αυτες

Ισως και να μαι λιγο προκατελειμενος μαζι τους τι να κανω ομως μου προκαλει οργη ο τροπος που τρομοκρατουν τους πελατες δενοντας τους με "Συμβολαια Συντηρησης" (Νταβατζιλικια :))

 

Eπισης δεν εχω καμμια εμπιστοσυνη σε προιοντα της Microsoft εκτος ισως απο τον  2Κ8R2Core τον οποιο δοκιμαζω και μου αρεσει (Σε  Virtual φυσικα [;)])

Και σιγουρα οταν εισαι μεγαλος οργανισμος εταιρεια, πανεπηστημιο κλπ δεν βαζεις τον Asterisk σε Ubuntu (το οποιο εχει γινει πιο windoze απο τα windozes)

 

Κλεινοντας θα κανω μια παρακληση προς ολους

Ας δωσουμε ρε παιδια μια ευκαιρια στον -κατα τ' αλλα συμπαθεστατο- Μπαμπη τον σουγια

Στο κατω-κατω αν δεν υπηρχε αυτος να κανει τη "διαφορα" θα επρεπε να τον εφευρουμε (ατακα ευσωμου πολιτικου)

 

Ξεφυγαμε ομως πολυ απ' το θεμα εχουμε κ δουλεια

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο έγραψα και πριν, μην μπερδεύεσαι και δες τα πράματα πιο σφαιρικά. Εκτός απο το κόστος υπάρχει η ευκολία εγκατάστασης, η συντήρηση, ο χρόνος ανταπόκρισης και η ανάπτυξη ενός προιόντως.

Είπες για Virtual Postfix Mail Proxy μπροστά απο τον Exchange. 

Έχουμε ένα νέο domain με 500 χρήστες. Για να κάνεις content filter και antispam θα πρέπει να ανοιχτούν οι χρήστες και στον Exchange αλλά και στο postfix σωστά? Άρα διπλή δουλειά. Επίσης στον πελάτη μπορείς να δείξεις πως φτιάχνει user στον exchange και απο κει και πέρα τίποτα. Αν είναι πιο advance του δείχνεις και λίγο τον forefront. Πλέον ο πελάτης κάνει τη δουλειά του χωρίς να χρειάζεται να σε παίρνει τηλέφωνο. Άρα πιο γρήγορη υλοποίηση και μηδενικό κόστος υποστήριξης.

Μάλλον δεν κάνω την δουλειά μου πιο εύκολη και μάλιστα ταλαιπωρώ και των πελάτη.

 Δεν θέλω να στο πάω και παραπέρα γιατί θα μπουν σενάρια τύπου ο πωλητής ακούει το τηλέφωνο του να χτυπάει, ανοίγει αυτόματα η καρτέλα του πελάτη στο crm και μπορεί να καταχωρήσει μια νέα παραγγελία. Ανοίγει στη συνέχεια το outllok που έχει της επαφές του και με ένα κλικ καλεί η συσκευή την επαφή που θέλει. Επειδή όμως έχει δουλειά και πρέπει να φύγει, παίρνει τη γραμμή στο κινητό του και φεύγει χωρίς να σταματήσει την συνομιλία. Ή όταν επιστρέφει απλά σηκώνει τη συσκευή του γραφείου του και πλέον η γραμμή μεταφέρετε στο σταθερό χωρίς να λέει κλείσε έφτασα γραφείο και σε ξαναπαίρνω.

Το άνοιγμα χρηστών με ένα κλικ σε domain, exchange,avaya,crm και collaboration όλων αυτών είναι ο τροχός. Αν θέλεις μπορείς να τον ανακαλύψεις απο την αρχή.

Α και όλο αυτό που προσπαθείς να κάνεις γίνεται ήδη με τον SCVMM. Απλά πρέπει να τον πληρώσεις. Ευχαρίστως όταν το υλοποιήσεις να δούμε τους χρόνους εγκατάστασης παραμετροποίησης, υποστήριξης και να το ξανασυζητήσουμε το όλο project.

Ειλικρινά πάντως ακόμα προσπαθώ να καταλάβω σε τι πράμα συμφωνούμε. Νομίζω ότι σε ένα ποσοστό 95% να μην πω 99% διαφωνούμε. Επειδή δίνουμε μια ευκαιρία στον Μπάμπη το σουγιά φτάσαμε εδώ που φτάσαμε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aπλα σ' ενημερωνω οτι το παραδειγμα πωλητη-πελατη-crm-outlook κλπ γινεται πανευκολα εδω και καιρο στη διανομη Elastix

Εχει ενσωματωμενο CRM k Outlook Integration [;)]

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...